Sunday, July 15, 2007

Finally, We Found One

At last, nakakita ra gyud mi'g company nga willing magpa-conduct ug study. Trust Marketing and Auto Supply (TRUMAS) ang ngalan sa autoshop na ni-entertain nako.


Actually, nakasugod na ko'g interview nila pag-Friday pa lang sa buntag (it was after my meeting of the streetchildren (jump one more post from the previous one)). I have managed to ask them most of the gist of our thesis (the step-by-step sales process, kinds of terms used, mga tawo nga involved, history sa company and organizational hierarchy, product lines, source documents, and more). Gahapon, nagsugod na mi'g buhat sa system flowchart, pero na-impede me tungod sa kakulang sa mga minor information. Nagplano mi nga within that day unta kay moadto mi sa Trumas, pero busy man sila ingon si Ate pag-call nako, so wala na lang mi nidayon. Pero this Sunday (karon), ok ra daw, basta sayo lang, kay moabot ang tag-iya.

Ug ganina, naka-conduct gyud tawon mi sa interview. As in sayo kaayo ko didto; sirado pa sila ug wala pa'y employees nga naabot, nag-atang na ko. Nakasugod na ko ug pangutana sa mga kulang, most especially on their sales return process. Naglibog kaayo ko sa gisulti ni Ate nga process, maong sige gyud ko'g pangutana niya. Tapos, naa pa gyud siya'y gibuhat ato nga time, mao nga nakasamot gyud ko niya pag-ayo. Usahay pangutan-on ko niya kung unsa pa'y kulang, dili man ko makatubag dayon. Naka-prepare na man mi'g lista sa mga questions nga among i-ask, pero naa ni Jofil. Sige na lang gud ko'g ampo nga maabot na intawon silang duha para maka-aid sila nako. Nahasol gyud ug maayo si Ate, unya dili ko gusto nga mao na'y mahitabo. Dili baya lalim.

Ug tuod man, naabot ra gyud si Rose Ann, then after a few minutes si Jofil. I showed both of them kung unsa na so far ang akong nakuha nga information. Naa pa'y mga kulang, mga updates, mga clarifications nga gisugyot silang duha, which amo sad nga gi-ask ni Ate. Naa gihapo'y gibuhat si Ate, pero mo-entertain gihapon siya namo.

Until such time nga hapit na mi mahuman.
Actually, and pangalan sa Trust kay familiar kaayo namo. Mao nga nakulbaan mi nga basin ug naa na'y naka-study sa ilang company. Dili man gud puede sa thesis ang magkapareho. Masayang ra unya among pinaghirapan.

Then nisulti siya namo nga kami kuno ang first nga ilang gi-entertain (sa ilang branch). Naa kuno'y nag-study sad sa lain, pero mura ug gi-reject daw nila. Against gyud kuno sa company policy ang mo-entertain ug mga ingon ani, kay daghan ang makompromiso, dili lang ang time ug productivity sa mga empleyado, kundili naa'y possibility nga mapagawas ang mga confidential information. Ni-entertain siya namo tungod kay nakasabot siya sa among giagihan, kay ingon ani man sad ilang gibuhat ato sa college (accounting iyang course).

Pero maski nisugot siya, naa gihapo'y mga limitations nga iyang gi-imply. Wala siya nihatag sa mga names sa mga employees (maski sa iya), same sad sa tag-iya sa business. About sa source documents sad, dili sila mosugot nga i-photocopy, pangayu-on, or picture-an. Mao nga format na lang niini among gipangayo. Nakasabot man sad mi sa measures nga gibuhat ni Ate.

We did a final check, and we thought that it's enough na. We bid goodbye and said thanks to Ate and to the whole crew for everything. Dako gyud kaayo ni'g matabang sa among thesis. Mas smooth-sailing na among buhat karon.

Once again, salamat ninyong tanan, TRUMAS-Mambaling employees, and most especially kang Ate, nga wala mi kahibalo sa pangalan. :p

0 Comments: